Facebook    Twitter    RSS
2012. február 06., hétfő, Dorottya és Dóra napja van. Holnap Tódor és Rómeó napja lesz
   
Betűméret

Szívbetegséghez vezethet a túl sok fruktóz

Növeli a szív- és érrendszeri betegségek, valamint a cukorbetegség kialakulásának a kockázatát a túl sok, édesítőként használt fruktóz fogyasztása.

IWIWSatartlapGoogle bookmarkDel.icio.usTwitterLinkter.huvipstart.huFacebookDiggUrlGuru.huBlogter.hu
   

Gyorsan javul a havonta ellenőrzött cukorbetegek állapota

Azok a cukorbetegek, akik rendszeresen, havonta járnak kezelésre, hogy megtanulják, miként javíthatnak életminőségükön, gyorsabb állapotjavulást mutattak, mint azok, akik csak esetenként keresték fel kezelőorvosukat – derült ki egy új kutatásból.

IWIWSatartlapGoogle bookmarkDel.icio.usTwitterLinkter.huvipstart.huFacebookDiggUrlGuru.huBlogter.hu
   

Ingyen: Mozizás + Álomsüti sütemények + vércukormérés

A három, Egy Csepp Figyelem Alapítvány által választott mozifilm mindegyikének cselekményét valamilyen módon a cukorbetegség szövi.

IWIWSatartlapGoogle bookmarkDel.icio.usTwitterLinkter.huvipstart.huFacebookDiggUrlGuru.huBlogter.hu
   

Egy jelenség vizsgálatakor jöttek rá a 2-es cukorbetegség egyik okára pécsi kutatók

Az úgynevezett áttörési jelenség vizsgálata közben jöttek rá pécsi kutatók a 2-es típusú cukorbetegség egyik okára. Ez hozzájárulhat a kór hatékonyabb kezeléséhez, de a gyógyszerek megjelenéséig még hosszú évek munkájára van szükség – mondta a Pécsi Tudományegyetem II. sz. Belgyógyászati Klinikájának vezetője az MTI-nek.

IWIWSatartlapGoogle bookmarkDel.icio.usTwitterLinkter.huvipstart.huFacebookDiggUrlGuru.huBlogter.hu
   

1 / 82

Hírhozzászólások
Friss fórumtémák
Friss blogok

Diabetesonline.hu

Naponta frissülő, érdekes és hasznos egészségügyi cikkeket kínáló portálunk fő profilja a cukorbetegek tájékoztatása. diabetesonline.hu

Belépés